Sovdag... "F

Hejsan!

AAAAAAAAAAAAH, vad kul det var i går hos Fellan! HIHIH, vi badade i hennes pool, och fram mot kvällen tog vi fyrhjulingen ner till sjön för att bada där, det var faktiskt riktigt varmt, vi åt god mat, dansade Michael Jackson spelet på WII och såg på två flemer i deras "biorum" :D:D Riktigt gött.. Vi gick o la oss vid 4... Och vaknade vid halv 12.. :) 
Nu är jag i stan för tillfället medens mamma o pappa passar på att tvätta när det är dåligt väder ;) Får se vad som händer sedan, inte  så mkt skulle jag kunna tro, blir nog en soft dag, en SOVDAG ksk? :D Hade inte vart dumt iaf..

Aja, Vickan är iaf i stockholm nu, med sin farmor och storasyster. Fick ett sms när vi käkade frukost fram mot 13.00 att dem var på Gröna Lund. ;) hahah, hon ksk stöter på Albin som oxå är i stockholm, han konfirmeras idag :D Sedan så ska jag faktiskt ta mig i skinnet och träffa V när hon kommer hem igen, det här går ju inte... ;/ 


Viktoria och jag i Stockholm, på slottet i MAJ.

Nu ska jag se vad jag kan hittta på innan vi åker tbx till stugan:)
Puss //FRIDA

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0