Grattis till den bäste, smarte och söta! "F

Hej på er!

Vill bara slänga in ett GRATTIS till Vickan som fick sitt moppekörkort!!! :D Så nu får vi alla se upp i trafiken.. hahha, närå, jag litar stenhårt på min tjej! hahah!

Sitter här i soffan och lyssnar på RIX FM, och softar lite innan jag ska hoppa in i duschen och ladda inför RIX FM festival ikväll! JA, shit vilket party liv man har :P... Och så blir det pool party hos Fellan i morgon, på söndag booorde jag hinna med kvällsgudstjänsten iaf... :)) Och ja, sedan är det kört med allt som innebär ledigt.. hahha, då kommer Albin tbx... Sedan blir det väl en dag på Liseberg med familjen och ett par vänner, sedan så börjar träningen inför Oddebollen oxå;) 

OJ, jag skulle väl inte skriva så mkt... -.- Bjussar på en blid för det dåå... hahha!:P 


Ha det bra nu! Puss o kram/// Fridaaa <3

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0