fredag förmiddag "V

Tjenare tjenare !
Sorry, för dåååååålig uppdatering. Har man sommar så har man ... ?!
Men iaf, i onsdags så övningkörde jag sista gången. Det var så klart svin kul :)
Blev godkänd och allt så nu äre bara sluttestet kvar :D Det blir nästa torsdag ... :)
När vi körde så var det mer en hett, det stekte som bara den. Höll på att svimma flera gånger kändes det som. Man var inte riktigt med, om man säger så. Men det gick jättebra och det blir bara roligare för varje gång typ :P

Och igår så var jag nere en stund på trafikskolan igen och gjorde färdigt datatesterna.... det gick bra. Behövde göra de sista typ 3 gånger, sen var jag färdig. 

Så nu tänkte jag börja plugga lite inför provet, eftersom jag vill ha lite ledigt nästa vecka. Hellre nu än för sent ;)


Hoppas ni har det bäst ! 

/ V <3

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0