I sometimes wish I never been born at all "V

Haaaalu :)
Hoppas ni hade det bäst igår/idag.
Det hade jag. Visst, det kunde varit mkt bättre.
Men jag var ksk inte den trevligaste individen själv.
Hade ont i huvudet och halsen och var så trött -.-
Börjar tro att förkylningen kommer tillbaka.
NOOOOOO!
Nu är det inte långt kvar tills någon fyller 15.
Och någon är aka moí ! ;)
Nu lyssnar jag på en låt som Queen har gjort,
Bohemien Rhapsody (?)
Fast när Glee Cast sjunger den.
Såå bra. Jag blir tårögd när de sjunger vissa delar.
Idag har jag och Johanna fått igång vår video som vi fått av farmor.
Vi har såå mycket filmer (vhs) som vi såg när vi var små.
Det var det enda roande ute på landet då :P
Nu ska jag kolla upp lite moppegrejer eftersom jag snart ska fixa kortet.
Haha .. aja, men kan ju alltid hoppas på det bästa.
Det tänker jag göra.
Och glöm inte att läsa våran finfina lista längre ner ;)
Ha det bäääst !
Och fixa den bästa starten på 2011 som går.
Så hörs vi snart igen.
Kram V

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0