hej! "F

Äntligen söndag!!!

Hah, den dagen jag verkligen menar det kommer nog något hemskt hända.. :P
Söndagar suger ju... Man går bara och värker över att pluggveckan snart är här igen! Det är meningslöst ju..

Men i dag så spelade vi cup istället så det gjorde ju inte dagen till ingenting heller. Jag har även gjort klart HKKn och nu ska jag plugga Fysik -.- ;(

Veckan kommer bli snärjig som fan -.-
Har "ganska" (tolka det som ni vill) mkt att plugga och så ska vi ju träna på måndag och onsdag och på tisdag ska jag överraska min ängel... Eller ja, hon vet ju att jag ska komma och fira henne, men inte med vad och hur... HEHEHE

Nej, nu måste jag plugga, som vickan säger "om man ska vara bäst, gäller det att plugga". 




Ha det bäst nu! (med hjälp av bilden ordnar det sig nog..)

Kramar Fridaa ♥

Kommentera inlägget här
Komentar från: Mamma Mo

Hej tjejer!

Vill bara skriva att det är en fröjd att gå in och titta på er blogg. Den är så underbart vacker att det är som bomull för själen att bara surfa runt här en stund.

Fortsätt!

Kram Mamma Mo

2011-01-17 @ 22:03:35
Komentar från: Vickan

du är bäst älskling... tack såååå mkt ! <3

2011-01-18 @ 21:09:44
URL: http://atwilightlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0