handboll "V

Nu är det semifinal (?) i handbollen .... Sverige - Danmark.
Det är väldigt spännande och roligt att kolla på. Förutom att jag har en förkylning på väg.
Den kommer alltid när man behöver det som minst. Som jag sa till F igår. Jag orkar inte bli sjuk.
Och egentligen ska man typ vara hemma och allt när man är väldigt förkyld .... men det sitter ju så länge att man får massa att ta igen.. Usch. Ännu värre. Då sitter jag hellre halvsjuk i skolan och kämpar.
Vill ha lov nu.... orkar inte mer tråkig skola -.-
Jag orkar inte skriva så mycket nu för jag passar lillsyrran och ja... Det är inte det lättaste.
Så ha det bäst, så har någon det i alla fall.
Kram V

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0