Fågel nörderi och scrapping "F

Hajjj!

Sheaaat, villken dag...
Stod upp tidigt och så för att åka ner till Museét med Maja för att möta Vickan och Matilda.
Det stod att vi skulle mata fåglar runt husknuten.. Så vi tod inte av oss jackorna och så utan dundrade in bland alla småungar och deras grandparents -.-
Han som skulle ha hand om det snackade bara om fåglar och vad man skulle mata de med i en HEL timma!!! :O
efter en halvtimme så frågade maja och matilda om vi kunde gå... hahah -.- det var för deras skull vi gick dit ??! -.-

Sedan gjorde vi ngn typ av BILDJAKT och om jag ska vara ärlig så vann småttningarna över oss -.- :O

Som glass på moset så gick vi till MC innan jag, maja och vickan drog hem till moi. :D Då började jag och Vikcan scrappa iaf :D Det var helt klart dagens bästaa!!

Well. Nu ska jag packa innan min vistelse hos Vickan och inför konfirmationen... Ska bli göttans faktiskt. :D
Ha det bäst! 
Kramar Fridaa ! ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0