Bambi på hal is "F

Hejj! ;)

Idag har varit en riktigt bra dag, även om jag inte trodde det när jag vaknade i morse. ;)
Jag åkte till Vickan på förmiddan och vi skrev på HP, och nu kan jag meddela att vi inte har så mycket kvar. Bra finlir eller vad man säger. ;)
Sedan var det dax för löpträning med laget. Vi var som ett helt gäng med Bambi på hal is med våra jogginskor på den haaaala isen. Trotts allt var det ganska sköjj, och nu känns det riktigt gött. (Älskar känslan efter ett träningspass) hihih xD

I morgon ska vi och våra småsystrar iväg till Museét och sedan ska vi fixa lite scrappbooking om vi hinner :) 
På onsdag och torsdag ska vi iväg på Konfirmation, ska bli väldigt kul faktiskt... Ska sova över hos min ängel undertiden så att vi kan gå så sent som möjligt, haha. Det börjar redan klockan 10 !! -.- heheh. :D

Aja, nu ska jag kolla på TV och läsa. 
Kramar Fridaaa ♥♥♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0