viernes ... alltså fredag ! "V

Hej !

Sitter i soffan och väntar på att mormor och morfar och 2 kusiner skall komma :)
Resten kommer imorgon på kalas. Fullt ståhej alltsåå ...
Och jag som börjar bli kass igen -.-
Idag så började jag med att ringa och boka tid hos vårdcentralen för att kolla min hals.
Det såg bra ut och var ingenting, skönt !!!!! ...
Men om det blev värre skulle jag komma tillbaka.
Hoppas att det inte händer då vaa ..
Sen så var jag och pappa på stan, sen på torp, sen på stan igen och sen hem (: .....
Det var lite "father and daugther time" ... Hahha.. Men det var trevligt ..
Hittade lite fina presenter till mami ♥
Nu ska jag dra mig och städa iordning lite grann innan de kommer.
Ha en underbar helg ! ♥

Kommentera inlägget här
Komentar från: Jontte

Nu har dagens blogg vinnarna dykt upp på min blogg! Blev det du? Om inte så får du säkert en ny chans snart! =)

Kram Jontte

2011-02-25 @ 22:58:48
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0