torsdag 10 februari "F

Hejj!

Äntligen e det torsdag, snart fredag, och snart helg!
Nu ksk ni tror att jag e helt vrickad, men när söndagens kommer så e det inte så att jag ska vara deppig hela dagen, för den kommer nog vara grymt bra ändå.. :D 
Dessutom så e det jö, alla ♥'s dag på måndag! 
trevligt trevligt

I morgon har vi prov på 68 franska glosor. Jippie! -.- 
Asså, jag borde öva nu, men jag har lärt mig att lita på mig själv och inte streck plugga och plugga sönder mig, för det ger ändå inte bättre resultat. Faktiskt.
Så jag ska bara köra igenom de några gånger och sedan lite på att jag kan dem. Men OM det skulle visa sig att jag glömt av dem nu under de senaste timmarna, så får jag väll öva mer.. hihi

Nu e det snart mat med, och ikväll har jag lovat syrran att vi ska se Ghost Wisperer tillsammans.
Ha det bra nu!


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0