söndag=fullt ös! "F

Tjenaree!

Igår var jag på fest hos Jonna! Sheaat va kul vi hade, längesedan vi dansade så mkt tror jag.. :P :D 

Idag är det ju sändag, och jag ska göra allt jag kan för att inte låta den gå till spillo ;) 
Först så ska vi till mormor och morfar, mormor har fyllt år, så vi ska dit och fira henne. 
Sedan så ska vi till handbollen där jag ska möta en person, och sedan så ska vi nog hem till personen ;) Får se på det, antagligen ska vi se på New Moon! Så bra assså! Länge sedan jag såg den oxå.. :D

Sedan när veckan kommer så blir det nog att lägga kraften på Svenska och Hemkunskap, som vi ska ha prov på... :/

Aja, ni får ha en bra dag! <33

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0