en vecka kvar bara!! "F

Hejj!

Idag e det jöö bara en vecka kvar till Alla ♥'s dag
är inte det en mysig dag? Jag älskar den iaf, man kan lixom spendera den med de man älskar, (inte för att man inte brukar det meeen). Jag och Vickan gjorde lite kort i lördags som jag ska skicka iväg till nära och käära :D Hoppas man får ngt oxå.. hahah ^^

Dagen idag har vart rikigkt UTTEN (som dag-otto säger) haha. jag hade så ont i magen på andra lekitonen (biologi) så att jag trodde den skulle sprängas.. Fick gå till syster och få en Alvedon ;) sedan gick det över efter en 20 min ksk ;D 
Vi skulle fått reda på matte provet också, men vår lärare hade glömt de hemma, haha, ^^ vi får reda på de i morgon istället.... *NYFIKEN!*
Förut var jag hemma hos Maria ett tag :D Göttansss...

Nu är min familj på shopping, medens jag lägger slantarna på hög och sattsar på pluggandet istället.. :P :D
aja, nu ska jag nog läsa igenom texten i engelskaboken, och öva på glosorna vi fått av Janne-hjärtlös, som Amanda kallar honom, hahah :D

Vill bara slänga iväg ett grattis till Tmormor oxå. Grattis, grattis! ♥
Ha det bra nu !
Kraaamar Frida ♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: Vickan

Grattis Tmormor ! Hoppas du hade det riktigt bäst idag ! :D

2011-02-07 @ 19:33:09
URL: http://atwilightlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0