1a december 2011"F

Hej på er!
Första december började med att jag såg på julkalendern med syrrorna och mamma och käkade ur mina tre kalendrar :D Sedan drog jag till skolan där vi gjorde lite blandat, övade på lucia tåget tex. Och eftersom våran klass är så sjukt omusikalisk så har vi lånat in några coola snubbar från 9I, nämligen Albin min bf och hans polare Jakob. Dem ska få igång våran klass (Förhoppningsvis).. haha. 
Sedan när jag kom hem så satt jag och läste lite, och sedan kom Vickan så vi gjorde Julkort och fixade lite med sånt nu innan jul. :D
Nu blir det dax för en dusch och lite manikyr och allmänt december mys. 



Puss o kram// Frida

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0