sunny sunday "V

Hej hej ! :D 

Har tagit upp datan på rummet och myser lite grann av söndagen :) 
Tänkte nog gå ut en liten stund, nu när det är fint väder :D
Men men, idag har jag och F varit i kyrkan och hjälpt till på en gudstjänst.
Det var helt ok ;) Vi tog hand om kollekten och det blev en hel del. 
Och det känns ju extra gött eftersom det är till ett bra ändamål! (:
Igår spelade jag match då va, och i för sig var det bara en träningsmatch.
Men vi vann med 3-1 och vi spelade inte superbra. Hade varit kul om vi verkligen hade kunnat spelat bättre.
Men jag antar att jag ska vara nöjd i alla fall :P 
Senare på kvällen var jag hemma hos min kusin på kalas, hon fyller 10 imorgon :)


Ska strax måla naglarna tror jag. Ska bara komma på en fin färg att måla med :) 
Och nu är det ju lov också, helt fantastiskt underbart!
Jag hoppas verkligen att det blir ett lov att komma ihåg.



Kram på er. 
Ciaaao ! 


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0