I will be popular ! "V

I through my hands up in the light, you'll se me dancing for my life.


Hejsan och godmorgon :D
Eller ja, morgon och morgon. Men förmiddag iaf.
Idag vaknade jag klockan halv 8 typ och hade svårt att somna om så jag låg och
drog mig till typ klockan 9. Tiden går ju fort när man har roligt. Hahhha.
Nu ska jag tyvärr göra något mindre roligt, ska nämligen plugga.
Har fysik och svenska prov efter lovet -.-
Mindre kul faktiskt. Men det måste göras så jag tänkte göra det bra som f***n.


Jaa ... vädret idag är lite tråkigare. Det är mulet och så. Men jag tror det är ganska varmt.
Men jag håller mig inne på mitt rum och göra klart allt som ska göras med.
Så här ser min lista ut idag....


- Städa (X)
- Plugga ( )
- Träna ( )

Med reservationer för ändringar .. ;)



Ha det bäst så hörs vi !
Kramisar
Ciaaaao !



Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0