salut mes amis! "F

Tjenare allesamnans :D

Jaha, nu var det ett tag sedan man skrev, tur att vi e två :P

Idag har jag vart hos Vix :D När vi vaknade så läste vi lite och sedan promenerade vi till SPARA. Hahah och SLÖSADE pengar :P
Haha, nej, vi köpte mjölk, äpplen och SMARIES som insperation till skrivandet :D Även skrev vi inte så mkt. Vi ska pröva med Non-Stop nästa gång, hoppas det hjälper. HAHA :P

Nu har jag gjort klart SV läxan, och pluggat Eng glosor ;D
Det ska bli sååå skönt med Fredag i morgon. Vi får se om jag och Amanda kan bli klara med NO:n så vi kan börja plugga på det inför NO provet på onsdag, ssedan måste jag även öva inför Franska provet tills på nästa fredag. Så ja, vad kan man säga om dagens ungdom? Snart dör väll alla av överbelstning. -.-

Men nu e det dax att packa väskan och göra mig ordning för morgondagen.

Kraaaam Frida ♥♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0