lööördag! "F

Hejsan! ♦

Nu har nästan hela lördagen gått, och den har varit mer än okej :D
Först gjorde jag lite matte och pluggade in 44 eng glosor (jag kunde dom flesta muntligt innan.) Och sedan kom räddaren i nöden. VIKTORIA :D
Hon hade med sig sina scrappbooking saker så först öppnade vi det nya, som vi köpte igår. :) Sedan började vi scrappa lite, men efter ett tag fick vi idé-torka, vi visste inte vad vi skulle göra så vi tog kort med webbcamen och skrev ut några och fortsatte scrappa. :D Fast efter ett tag plockade vi bort för att vi skulle käka, så vi hann inte klart... :(

Så, nu ska jag slappa i soffan innan jag ska ladda batterierna inför matchen i morgon. :D

Vi hörs,,, Kramar Fridaaaa ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0