FREDAG ! ♥ "V

Oh oh ! Japp, det är fredag kväll.
Och jag ääääälskar det. Visserligen hade det varit
 roligare om jag hade F här.
Men man får göra det bästa av stunden.
 Såå, just nu skriver jag lite med Amanda på msn.
 Vi kom fram till att jag borde bli en psykolog,
vilket skulle se väldigt bra ut. Eller hur ?
 Haha. Jag kanske skulle satsa på det, vem vet..
 Nu ser vi på hockey på tv, eller ja de andra ser
och jag sitter med datorn i knäet.
 Ska snart upp och läsa lite tänkte jag.
 En perfekt avslutning på en fredag,enligt mig alltså.
Nu ska jag dra mig..

Ha en underbar helg så hörs vi en annan dag
( troligtvis imorgon ;) )
♥ Kram Vickan ♥

Här kommer lite härliga bilder att kolla på en fredag ♥






"Isabella Swan. I promise to love you,every moment forever.
Will you do me the great honor to marry me?"
 


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0