Tisdagkväll! "F

Hallå!

Ja, nu har det redan gått två dagar på lovet! Jag kan inte fatta det! :O

Igår hade vi ju feest.. (det blev as bra) och jag spenderade hela förmiddagen med att göra iordning allt... Ja så där gick den dagen...
Idag har Vickan varit här och vi har skickat in Pandaförsälnings lappen. Det blev en mixer och scrapp saker i premie.. Så sommaren 2011 = smothiernas regerande år! :D

Nu har jag duschat och gort mig iordning för tjejkväll med mamma. :D

Och i morgon ska vi åka till Danmark ! Ska bli så skönt asså! De andra e redan där så jag hoppas på en riktig härlig välkommnad :P xD

Nej nu ska jag dra mig.
HA DET GÖTT!

love Frida <3

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0