tiden bokstavligen flyger iväg -.- "V

Nu funkar datorn ! Wiiihihi <3
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så att han kan köra
mig hem till Fridisen .
Skynda skynda !

Har inte kunnat skriva någonting för att
datorn inte funkar och jag har haft fullt upp.

En "trevlig" fakta är att jag var hos en optiker i onsdags.
Min skolsyster tyckte att jag skulle gå dit .
Och nu på onsdag så ska mina glasögon komma .
Vissa har ju tur. Jag har ju redan haft !
Men jag kommer inte behöva hela tiden,
vilket känns bra (Y)
Det kommer bli så ovant.
Hihihihih .

Har haft skol-saker att göra också...
I massor -.-
Det känns som om de bara växer och växer.

Och de har snöat typ hela helgen :O
Det blir väl en ny istid i år igen . wihii

Nu måste jag gå upp och byta kläder och så vänta på pappa.

Massor med kramar !

//

Vickan


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0