Hemma igen "F

Tjenare allesammansssss!

Nu e jag hemma igen efter en mycket bra resa. Så jäkla skönt det har varit! Men man kan ju inte vara där föralltid och ja igår var det dax att åka.
Idag ska min syrra spela cuppen som jag och vickan spelade förra helgen, så vi ska väll dit ner och kolla antar jag.

Jag tänkte att det är ju väldigt dött på bilder och sånt från inspelningarna på Breaking Dawn. Så nu får ni några bilder istället....
Jag har läst att det är Bill Condon, som är regisör och har gjort filmerna: Dreamgirls, Gods and monsters. Stephenie Meyer ska oxå hjälpa till med filmen vilket är jätte bra!!!

      +           +       =   The Movie!!

 

 

Ha det gött allesammans! Ser fram emot den sååå mycket nu!

Kram Frida


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0