rubriik "V

Hejss

Jess, idag är det torsdag. Wow , denna veckan har gått fort....!
Har också fått en "gratisresa" till Norge,utbytesgrej.. så lite bilder ifrån det kommer islutet av maj =)

Jaa, vad ska jag berätta ?

Jo , idag så fick jag användning för många cooola citat;
 "när livet är surt som en citron får du göra lemonad".
Haha jag vet inte varför . Och jag reagerade starkt på pollen imorse påväg till skolan , tråkigt.
Men nu har mami köpt nässpray och ögondroppar .
She is an angel ♥
Imorgon ska vi i år 7 ha orientering, men p.g.a allergin är det inte säkert att jag kan vara med.
Så jag får väl jobba med något annat , tur för Hanna , hon går för fort, och jag hade bara dragit ut på tiden...
 Nästa vecka är man ledig torsdag-fredag ♥
Och veckan efter torsdagen ♥

Nu är det inte långt till sommaren ♥ and ECLIPSE ! omg , jag kommer hyperventilera...
Jaja, det var allt ifrån miiig .

kisses and hugs
Vickan ♥ (a.k.a agent V) x)





Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0