Norge-England "F

Hejsan!

Nu e det inte många dagar kvar tills jag åker till LONDON! Ah, vad jag längtar! Det ska bli så kul... dessutom så ska Viktoria i väg till norge med skolan, så hon kmr vara borta imorn tills på söndag tror jag och på måndag åker ju jag till London, därför kan det bli lite färre inlägg och jag hoppas innerligt att dom har internett på hotellet så att jag kan skriva hur det är och ksk lägga upp bilder! :)
Och Vickan har inte tillgång till dator vad jag vet under hennes resa så jag får uppdatera er... Det händer inte för mkt i twilight världen men natten till måndag är det MTV Movie Awards, och twilight gänget ska vara nominerade till ett par kategorier vad jag vet... Men det visas omkring 3.00 så jag tror knappast att jag orkar se det efter som jag ska upp till skolan och sedan resa...

Här ska ni få ett roligt klipp på kellan (emmett) och nikki (rosalie) enyoj!




kramar Fridaa! ♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0