lördag 8 maj 2010 07:52 ♥ "V

Jess , idag är det lördag =] . Klockan är 8 minuter i 8 . Fast det är när jag börjar skriva...
Japp , ni som undrar då , så vaknar jag ofta vid sjutiden . Nej , åtta och ibland halv nio.
Men inte idag . Jag läste lite igår eller kanske i torsdag. Då tänkte Bella såhär:
"I talked to him at work, didn't I? Did I? I thought so . . ."
Är det bara jag som gillar det uttrycket? Haha, jag skrattade iaf när jag läste det och nu .
Igår kväll scappa jag lite , har börjat på ett kort till Matilda (min lillasyster).
Hon fyller år snart :) . Det blir lite kul , men jag har typ bara börjat så det finns mycket jag ska göra ..
Idag ska jag eventuellt vara med F =) ♥ Vi ska nog fortsätta göra kort .
Så inte alla korten tar slut på marknaden . Nu är det inte långt kvar till skolavslutningen.
Och det är inte heller långt kvar till ECLIPSE ♥  Japp . Det är typ allt som händer idag tror jag . Nu tänkte jag dela med mig av en bild som jag firar lördagen med ! ♥




Kramisar Vickan ! ♥  


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0