Eget arbete! :S "F

Hej hejjj!

Ja. Hur ska jag börja? JOO. jag har ju inte bloggat på ett tag. Jag har inte hunnit faktiskt...

hm, ja. i dag hade vi samarbetsövningar och sånt i skogen -.- det var väll roligt med det var så hiiiiimla långt mellan stationerna -.- jag tror vi var ute i en och en halv timma. fast jag hade tur. det var flera som ramlade i lera och fick vatten på sig. (inte smidiga jag. jag klarade mig =D hah, ingen tror på mig va? Men det e sant!)  mohaha... nej, men iaf.
strax ska  jag och amanda plugga lite. vi ska dels plugga NO och sedan ska vi börja kolla igenom vårt egna arbete. vi ska arbeta med det v20 till 23.  pust. tur att det är EGET. ja, nu ksk ni undrar vrf jag ska börja nu. men jo. jag ska ju vara borta 1 vecka. (London.) och jag har tänkt slippa plugga och sånt där...
jag ska skriva om ISBJORNARNA (det ska vara miljö inriktat) och deras liv som nu vi håller på att förstöra. :O jag har alltid tyckt om isbjörnar, så det ska bli kul :D

Ja. vad mer har hänt? Vi har haft avslutning på dansen. jag har fyllt år! jag ska börja fotbollen... skolan har rullat på som vanligt.. mm. det har inte hänt så mkt, ändå har jag inte haft tid att blogga :S inte bra, inte bra...

nepp. nu ska jag dra mig. (ta ngt att käka och kolla på tv.)  Kramizar Fridaa ♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0