ROB på madame tussauds!!! "F

Hej

Jag läste på www.robertpattinson.se och fick reda på att
Robert blir en av alla kändisar på Madame tussauds!!!

Det e helt galet bra ju!
 Eftersom jag ska dit i slutet på,
MAJ och skulpturen räknas vara klar i slutet av APRIL!

Han kmr att bli snyggast av alla där inne!!! ♥

Ja, fredagkväll igen då, SKÖÖÖNT...

Veckan har gått ganska trögt, så det eskönt att den e över... hehe
Japp, jag och V hade lite flummiigt i går... haha,
när jag berättade för Tony om V´s citat skrattade han med (Y)

Redan hot! <3
Längtar efter att få se dig <3


Trötta fredags kramar Fridolii! ♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: Mamma Mo

Tycker att han ser lite blek ut den gode Robert.... han kanske har blodförlust=)

Jättefin blogg och kul med lite bilder.

Kram till er båda

2010-03-08 @ 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0