Designen?? "F

Hejsan !
Jag sitter här hos mormor och morfar mitt i allt planerande och kikar in på bloggen och ser att det ärr helt vitt och där som vi har lila är det blått!
Är det någon mer som ser det så? Jag tror att det kan ha ngt med att mormors data är lite... hm, vad ska jag säga? Den har "gått sönder" start-menyn och det har hamnat fel och lite sånt... och så detta med färgerna och headern...


Kommentera gärna om det är fler som har det så...!

Nepp, nu ska jag fortsätta att kolla runt lite på saker vi ska göra i London..

Kolla här föresten!http://www.madametussauds.com/London/OurFigures/HollywoodStars/RobertPattinson/Default.aspx 

Det är länken till Rob's vax docka som nu är invigen och klar!
Kramar Frida <3
(det får bil ett sånt hjärta för jag kan inte klicka up spc, tecknen!)   hihi...


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0