Fredag kväll =] "V

Fredag kväll = UNDERBART ♥ !
Idag spelade jag och Frida Oddebollen. Vi vann båda matcherna!
Oh oh!

Först spelade vi mot Rönnäng/Skärhamn och vann med 6-1.
Vi har spelat mot dem förut och sist gång vann vi med 4-3.
 Sen spelade vi mot Holmalund, som vi också mött förut i Intersport Cup.
Vi spelade mot dem den första matchen, jag vet inte vad vi vann med.
Och sen mötte vi dem i finalen och krossade dem igen!
 Vilket gjorde så vi vann hela cupen.
Ytterligare ett Oh oh!.

Idag när vi mötte dem, vann vi mot dem med 6-1.
Mohahah!
Imorgon blir det mera matcher och eventuellt en tur ner på fjorden med F.
Vilket jag verkligen ser fram, om det händer alltså.
Nepp, nu ska jag åka långt bort till en annan
planet som kallas verkligheten.

Vi hörs ;)
 // V ♥




Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0