Snart var det igång med vardagen igen :S "F

hejsan!
Har igentligen inget nytt att skriva, bara lite vad som hänt i mitt liv, (inget speciellt)
I går var jag och Vickan och kollade på fotboll, inte vad som hellst utan min papi spelade, hans lag vann alla 3 matcher!! (Y) så nu ska vi ner igen och hejja fram dom, (men om han förlorar... suck) nejj, jag skojja bara, dom har vart jätte duktiga, bäst i deras grupp!
Om jag ska vara ärlig trodde jag att dom skulle förlora...xD haha! Så 12:30 e det dax!

Iaf, så har jag läst ut New Moon, nu, har funderat på att läsa ngt annat, men nej, inte förren jag har läst ut Eclipse och Breaking Dawn :D


Hörre ni!?
Jag har en jätte bra länk som ni måste klicka in på och skriva ert namn och land på, det är en namn insamling om man vill att Steph ska skriva klart Midnight Sun!

här är länken!! http://www.savemidnightsun.com/petition.aspx Snälla, gör det!!!

Kramar Fridaa ♥ Jag antar att V också slänger in en hälsning, - hon e ute och går med Aftonbladet, brr, vad kan det vara? –15° ute?? -

PS, en bild till er! <3

 Kstewart i långt fint hår! <'3


Kommentera inlägget här
Komentar från: Lotta O.

Hej, nu har jag skrivit mitt namn enl. din uppmaning.Snart får jag nog börja läsa första boken!!!

2010-01-31 @ 19:03:49
Komentar från: frida

Haha, toppen Twilight mormor, boken finns här, uppvärmd och väntar på dig! =)

2010-02-02 @ 17:59:15
URL: http://atwilightlife.se
Komentar från: ellen

dom som komenterar på min blogg får en länk<3

2010-08-17 @ 16:23:27
URL: http://ellllllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0