Hiihi :) "V

Tack så mkt Frida ♥
Jaa , idag var det några personer som påminde mig om Midnight Sun .
För er som inte har en aning om vad det är , är det Twilight (första boken) ur Edwards perskepstiv.
Jag hoppas innerligt att hon kommer skriva klart den och ge ut den sedan .
Jag tänker köpa den dååå =) Idag har jag, Elin & Frida varit och fikat , väldigt mysigt (Y)
Och imorgon blir det simning , för oss . Vi kommer ju sitta länge i bastun .. (Y)
Haha =)

Kram Vickan

Kommentera inlägget här
Komentar från: Mamma M..

Shit va mkt reklam ni har fått in på er blogg, e det virus eller får ni betalt för det med tanke på USA-kontona?

Bloggen har iaf blivit jättefin!

Gott att ni ska och simma imorn, det behöver ni era T-nördar;)

Kram från mamma M som kom på att det e ju samma som den andra mamma M så lustigt nog får väl jag kalla mig mamma Mo då=)

2010-01-19 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0