hejhej! "F

ja,  som ni vet så sitter jag med ett grupparbete nu, därför blir det ett litet roligt inlägg -som kan pigga upp en liten människa som e i despirat behov av Twilight i stället för "extrema väder" text,- med ett litet citat..
Hm, vilket ska jag välja???, joo det blir en rolig kommentar i från Emmett...

"You haven´t change at all," Emmett said with a mock disappointment.
"I expected a perceptible diffirence, but here you are, fer-face just like always."
"Thanks a lot, Emmett," I said blushing deeper.


Jopp, det var min humor det xD och bara för att jag e så glad för att Alice har kommit tillbaka, och att dom snart till Italien, -i boken nu- , så slänger jag in en bild på henne!

 Sööta Alice Cullen <33

Japp det var det i från mig får se om jag hinner skriva i morn ♥

Viktoria hälsar också, - hon ligger och läser nu "the hunt"... antagligen e det bara V som vet vad det är... (fniss) men det är kapitlet i 1an när James börjar spåra Bella... :( så hon e fast i boken... haha

Kramar F & V ♥

PS.
någon som har förslag på "dagens karaktär" ?? .DS


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0