designen?? "F&V

Heejsaan! Nu har vi suttit med desigen ett tag, och VOILA vad tkr ni?? 
Bara lite finslip kvar, tyck gärna till och skriv en komentar... =)

E trött på denna symbolen ; och denna : haha, det är en hel jäkla vetenskap alla dom dära sakerna, min lillaa hemlighet är ; byt tema tills du hittar en stilmall som e enkel att tyda...

Nu ska jag (frida) ta och vara lite social - men hjälp hur långt har jag sjunkt?? - haha, nepp, jag ska finslipa lite till innan jag kan göra ngt annat roligt, tex: ja ni vet vad xD

Japp, det var det!

Kramisar fridoliijj och vickiipediia♥♥


Ps. vill bara tacka HANNA för att du har hjälpt mig med att visa hur man lägger upp bilder och sånt. DS

Kommentera inlägget här
Komentar från: Vickan

Håller med Hanna ! :D

2010-01-27 @ 16:42:23
URL: http://atwilightlife.blogg.se/
Komentar från: Lotta O.

Verkligen snyggt tjejer, lycka till

2010-01-27 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0