Dagens karaktär, "F

Dagens karaktär!

Dagens karaktär -även den första- är.... Iasbella Marie Swan/Cullen.

Isabella Swan/Cullen kallas Bella, hon är 17 år (i Twilight.) Hon flyttar till sin pappa Charlie (stadens polis chef), som bor i staden Forks.
Efter ett tag blir hon tillsammans med vampyren Edward, som hon älskar mer än allt annat.
Bella beskrivs som nyfiken, väldigt klumpig, seriös och blyg.
I filmerna spelas hon av: Kristen Stewart.

 Isabella Swan 
 Kristen Stewart


Kommentera inlägget här
Komentar från: Twilightmormor

Hej. eftersom jag missade filmen väntar jag med spänning att den skall komma på "hyrfilm" så jag kan se den! Skall bli väldigt spännande att få lära känna alla karaktärer som ni presenterar, ni har verkligen gjort mig nyfiken

2010-01-15 @ 22:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0