torsdag, och sen kommer fredag !! =) "V

Si , imorgon är det fredag (Y) and I like it . Börjar klockan 9 idag , så jag hinner sitta vid datorn en stund =]
Tänkte skriva några klassiker ifrån 3:an =)


"Sov , min Bella. Dröm vackra drömmar. Du är det enda som någonsin rört vid mitt hjärta,
och det kommer alltid tillhöra dig. Sov, min enda kärlek."Han suckade
 "Tror du inte att ditt liv hade varit mycket enklare
om du inte var kär i mig ?"
"Kanske. Men det vore inte mycket till liv"
"För mig" påpekade han .

"Och ljudet av ditt hjärta"
Det är det viktigaste ljudet i mitt liv

"Edward, evigheten betyder ingenting utan dig.
Jag skulle inte vilja leva en enda dag utan dig"

Hahaha ,snyft .Jag blir rörd ... ♥

Kraamar Vickan♥

Njut av bilden !

 



YUMMIE !

UPPDATE "F
Japp nu e det inte långt kvar till fredag!!!
Jag har redovisat vårt arbete och det gick jätte bra!
Japp, det blev bara ett litet uppdate,
har inget mer att skriva.
Nu ska jag öva lite inför vårt "stimulerande och fasinerande prov" som min lärare säger, -.-
Japp, det var det, Ciaooo!!, // Frida♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0