Söndag kväll :/ "V

Ja , söndag idag då . Sms:ar med Frida nu , och godkände just en kommentar . Och jag säger bara , frida och twilightmormor , jag är så avis om ni drar till London(♥) alltså =) Ja , veckan gick lika fort som vanligt och jag har gjort ett gudomligt snyggt bildspel . Undrar vad det kan vara för bilder ? höhöhö . Ah , och så går det inte att ladda upp :/ sååå suurt . Ska nog gå och lägga mig efter detta inlägget , är trött . Frida hälsar med =)  , eller hennes smeknamn för nuet , "the sick one" . Kramar på henne ♥ . Ja , imorgon ska jag och klassen till badhuset , jippie -.- . Fast jag vet om jag ska vara med , är så förskyld :(  . Ska försöka med bildspelet och så imorgon , så vi får väl se resultatet då .

Kram Vickan & Frida

Kommentera inlägget här
Komentar från: Lotta O.

Hej Vickan, du vet att det är bra om Frida övar sig på storstäder för sedan när ni åker till USA är det bra med lite "förkunskaper". Hoppas att din förskylning snart ger med sig. kram från Twilightmormor Olauzon

2010-02-14 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0