LONDON HERE I COME "F

Hejsan (host)
Ja, nu e man sjuk, inte så mkt längre men, frisk e jag inte iaf! :(

Japp som Vickan sa ska jag och Twilight-mormor åka till London i slutet av maj/början av juni :D
Det ska bli så kul, har en liten lista på saker vi ska hinna med; varav: kika på stället där rob's lägenhet ligger, om vi hittar dit såklart! xD haha, nej, jag ska kolla upp det innan.

Och så ska vi gå på Harrods och köpa T-saker =)
Och så ska jag ta med kameran så ni får se hur bra det var (Y)...
Undrar om dom har datorer på hottellet? Hoppas det, då ksk jag kan slänga in ett litet inlägg... :D

Japp, har inte hunnit blogga nu på några dagar, sjuk och plugg har varit på listan... tyvär, och i morn e det dans, hoppas det blir roligare för det var inte så roligt...

Men i kväll e det "DET OKÄNDA" haha, älskar det, lite läskigt tkr jag iaf... xD
Påminner lite om The host... XD

Japp, läste lite i går (som vanligt).
Har läst det när Jake kysser Bella så att hon slår till han. hihi, men det är ju typiskt B att "slå sig"... Och Jake e ju hård... så hon bryter en knoge i handen... haha


Här är ett citat, som utspelar sig när Edward kommit för att köra B till Carlisle (han e såklart sur på Jake):D

  "I think you're right about the break," ha said. "I´m proud over you. You must have put some force behind this."
  "As much as I have." I sighed. "Not enough, apparently."


Japp, det var det i från mig, nu ska jag käka, (har lyx) syrran har kommit hem, så hon har fixat med Flingor (Y) Det är så det ska vara!!! xD hihi

SE YA ♥ Kraamar Fridolii xD hihi (på skratt humör)

Kommentera inlägget här
Komentar från: julia

go team emmett!!!!!!!!<3333333333333333333333

love him so much

2010-02-17 @ 16:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0