Onsdag eftermiddag!

Hejjsan!!!

Nu e jag redan trött och klockan är bara 15.00 exakt,

Vi håller ju på med grupparbeten i skolan, och alvarligt talat har det tatt kål på mig, har suttit vid datan i 5h 2 dar i sträck nu... -.- Asså HAN jag jobbar med kan jag inte säga mkt gott om just nu! :@ Iaf så ska vi ha redovisning i morgon... undrar hur det kommer gå, plus att vi har eng PROV på fredag, med repitition på det vi haft hela förra terminen, asså seriöst ca 100 glosor, 25 verb, gramatik och en text att översätta.... (suck)

Jaja, nu ska ni få lite TWILIGHT motiverade saker istället för mitt lidande xD

en bild på Alice nu, Så sööt hon e!

    Alice Cullen =)

Japp det var en bild det, nu ska jag fortsätta plugga, see ya! ♥

Kramar Frida Längtarrrr =)

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0