Bildspel ...

Ja , har försökt lägga upp bildspelet , men det funkar inte :(
Så suurt , igen . Och videon som Frida försökte skicka , gick inte heller .. vad är det här !?
Tekniken stöter bort mig ... haha . Ja , det var väl allt som hänt sedan igår förutom det vanliga =]
Förskylningen har inte blivit bättre heller :(



Njut av bilden på Isabella istället =)

Kraamiz Vickan ♥

Kommentera inlägget här
Komentar från: Anonym

Hej tjejer!

Ja det är inte bara twilight som delar med varandra utan även baciller...kanske att vamyrer är virusbärare??? Men som den svensklärare jag är så måste jag bara tala om för er och även min mor att förkylning stavas utan s...sorry det är en arbetsskada;) Tyvärr har jag fått del av denna förkylning men inte f#¤ har jag sett Edward.....=( kram och godnatt era T-nördar ;)

2010-02-16 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0