Bal på slottet??? "F

Hejsan, nu var det måndag igen -.- och det käns lika trögt som vanligt att veta att man har en hel vecka med pluggning framför sig... 
 
    


     FRIDAS EGNA ORDSPRÅK!
 
"Men men, vad är en bal på slottet? Igentligen är den frågan obetydlig, frågan är snarare hur vägen dit är?


Ja med det menar jag liksom för att ta ett exempel; Bella, jag menar, hur var hennes liv innan det blev perfekt, hur många gånger har hon inte haft det mer jobbigt än vad vi någonsig kanske får uppleva.

Så det jag menar är då: Balen är belöningen på vad du gjort innan! Om du strävat hårt blir det bra tillslut! (för de flesta iaf) Så ge inte upp!
För mig har jag Twilight som mål i vardagen, från de att jag vaknar på morgonen längtar jag tills på kvällen, när jag kan läsa igen. Ironiskt? Men så e det iaf för mig, och jag har en känsla av att det är samma för Vix...


Iaf, nu ska ni få lite mer Twilight things att arbeta med!
I söndags hade jag och Vickan  TWILIGTH-DAG vi tittade på Twilight, och gick igenom några av dom bästa sakerna i Twilight och Om jag kunde drömma.
Här är ett citat!

"What is your mother like?" he asked me suddenly.
I glanced over to see him studying me with curious eyes.
"She looks a lot like me, but she's prettier," I said. He raised his eyebrown. "I have too much Charlie in me. She's more outgoing than I am, and braver. She's irresponsible and slightly eccentric, and she's a very unpredictable cook. She's my best friend." I stopped. Talking about her was making me depressed.
"How old are you, Bella?" His voice sounded frustrated for some reason I coulden´t imagine. He'd stopped the car, and I realized we were at Charlie's house already. The rain was so heavy that I could barley see the house at all. It was submereged under a river.
"I'm seventeen," Iresponded, a little cunfused.
"You don't seem seventeen
."



Det där "I have too much Chalie in me, e det roliga om ni inte fattade det... :P

Nepp, nu ska jag läsa, Se ya! ♥

Kramar Frida ♥♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: hannaaaa

haha mmen det roligaste är nog att jag fattar det dära med chalie grejen ;0

2010-02-08 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0