Yippie! inget drenage (?) kvar, börjar se ut som folk igen... "F

Tjenixen (=
Nu sitter jag här med ett vanligt litet plåster på kinden och inget under mer än ett hål som snart växer ihop till ett err... INGA KOMMENTARER på det...
Men det är i alla fall gött att inte ha något drenage kvar, och att ha ett litet och normalt plåster :)
Jag saknar Vickan, vi har inte träffats på en vecka nu ! :O Det är nog för att ge mig exem, och jag vill inte ha mer skit nu, så vi ska träffas i morgon på träningen :D
Får ta det lungt på träningen efter som jag käkar pencelin oxå...
Ne nu ska jag öva på min Franska presentation som jag ska redovisa i morgon. "J'ai écrit de Céline Marie Claudette Dion....." hihi,
CIAO ♥
love

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0