VILKEN VECKA! "F

Hejsan, :)
En liten kort sammanfattning om veckan...
-Jag oppererades och går nu på pencellin... :(
-Fick ett SUGIGT besed från en person jag inte ens vill nämna namnet... Men det är en av det motsatta könet... :@
-Gjort fysik prov innan jag gick hem igen för att åka till sjukhuset, alltså hade jag inte pluggat så mkt.
-Fått tillbaka Fysik prov = VG :)
-Fått tillbaka HKK prov = MVG :D
-Fått tillbaka SO prov där VG var max vilket bara en i klassen fick... och jag fick G+ :/
-Fått tillbaka Matte prov = MVG :D
-Redovisat SV om The Twilight Saga vilket gick as bra (tror jag) :D
Jah, en bra vecka med tanke på skolan, men resten har varit SVIN BORING, jag orkar inte med killar längre, hur ska man kunna lita på dem? När vet man när de talar sanning? När de ljuger oss rätt upp i ansiktet? -.-
Nä nu ska jag vara lite social och ladda min mobil.. hehe. xD
Idol och chipsen väntar på mej, ha det braaa!
Kramar

Kommentera inlägget här
Komentar från: mormor

Idag verkar det läget att ge ett råd. Killar och bussar skall man inte springa efter, för det kommer alltid nya!! Vilken arbetsvecka du haft och vilka prestationer, trots operation och läkarbesök.Ha det riktigt bra nu.

2010-12-11 @ 00:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0