lovdag "F

Hejsss!


Då var det redan den 14 december 2010!

Det var ju inte längesedan jag och V var på liseberg?? EH JOOO! Typ 2,5 månader? :O

Idag ska jag och V njuta av ledigheten tsm. Först ska hon komma hit till meeej, så att vi kan se klart Eclipse, sedan ska vi skriva på HP och sedan käka lite innan vi drar ner till hallen och ser på lite fotboll.
Sedan ska jag träffa Erik och vickan ska hem! :( känns förfärligt att jag blir tvungen att lämna henne för en kille :O Men samtidigt ska det bli kul att träffa Erik. Känns som flera år sedan... Var ju lite PIIIST OFF! men nu har det gått över, hihih, jävla dommare asså! tack vare dem! -.-:P

Nä nu ska jag platta håret och fixa i ordning lite innan V kmr hit
HUGS

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0