klantigt gjort frida!!! "F

Hej !

Hoppas alla har en fin, fin julstämning hemma nu, för till och med jag har det nu! 


Var ute med min hund i -15 grader, förut och klantade till mig... (som vanligt?)
Vi skulle gå en sväng som vanligt, men eftersom jag hade bra (?) kläder på mig så tänkte jag gå längre...
Ja, när jag då ser att man inte kommer längre på vägen utan att man måste klättra över stor jäkla snöhög för att komma över.... Och mitt sälskap hoppade upp där och vill väääldigt gärna gå över där, och vad gör jag? snäll och dum som jag är...
Jo, så klart provar jag och klättra upp och ska ta satts och hoppa ner....
När jag bara känner hur ena benet sjukner ner i snöhögen och hur mitta andra ben viker sig... Jaha, och där satt jag och fnissade som ett fån, medens min kära hund hoppar glatt omkring mig och ser att jag sitter ner och drar i min halsduk så att jag typ stryps...
Då var det bara att rycka åt sig den och resa på sig och traska vidare hem igen...


AJA!? vad är en bal på slottet?
eller som jag brukar säga
Vad en bal på slottet är, har ingen betydelse, frågan är i själva verket hur vägen dit är.

Kom ihåg det alla ni där ute!


Nej, nu ska jag värma mig med en kopp TE ? :)

HA DET BRAAA
kramar Fridaaa ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0