förvånad till tusen! "F

Hej allihopa!
Nu e det ingen glad frida som skriver...
Jag berättade ju igår att jag skulle till närakuten med min kind, i hopp om lite pencelin så det skulle gå över...
Men när vi kom dit och äntligen fick prata med läkaren förvånade han mig stort!
Han bröt på ngt utlänskt språk + danska... NICE -.- Och så började han babbla om "söva dig, opperera dig, plastigkirrurgi, öron-näsa-hals-läkare, ögon-läkare" jag trodde jag skulle svimma :O
En bra bild, på hur jag tänkte mig allt ihop... xD
En annan läkare (ögonläkare) kom in och sa att svullnaden inte komit över tårkanalen så att han inte kunde göra det på mig, så då fick det bli på den riktiga akuten i grannstaden...
I väg bar det, och när vi kom fram fick vi vänta lite på att läkaren skulle komma, för han hade jour..
När han väl kom började han med att ge mig en bedövningsspruta i kinden, för det var ingen idé att söva mig sa han. Det gjorde ganska ont, men inte så värst...
Sedan tömde han allt var och spolade rent med koksalt... Sedan när han var klar så fick jag ett drenage eller vad det heter (ett rör som sitter i hålet) för att hålet inte ska läka eftersom jag ska dit i morgon igen... Och så har jag ett plåster över så att varet kan komma ut, så den inte växer igen...
Jag har varit hemma idag eftersom det blev sent igår (kom inte hem förens 01:30) det har även gjort lite ont idag när jag inte har kvar bedövningen, så jag har övat på SV och hämtat ut mitt pencelin som jag ska äta oxå, nu blir det nog käk och en titt på Twilight :D
Hoppas att ni har det bättre än mig.
Kram Frida :) ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0