dan för dan före .... bla bla bla "V

Nu är det verkligen inte långt kvar till julafton... och jag har inte hunnit handla något :s .
Typiskt mig.
Idag är det ju söndag kväll och det var verkligen läääänge sedan en helg har känts så lång!
Jag och mi familia var ute hos farmor och sov över där :) Så det var fullt upp.
Det var sista gången i hennes stora hus så det kändes lite sorgligt :/
Men jag ser fram emot att få komma in i det nya !
Imorgon är det måndag ( jooo, det är faktiskt sant! :o ) och då har jag inte en jättelång dag ...
tror jag .
Kvart i 3 eller något.
Ska snart gå och lägga mig, fast först ta en ipren, har ont i både rygg och huvud -.-
Fast jag ska ju läsa liter också ..... såklart. Daah ! Vad annars liksom !?
Hoppas ni har haft en jättebra vecka (:
Plusset denna helgen: Jag fick spendera lite tid med släkten på pappas sida. Var väldigt roligt.
Minuset denna helgen: Fick inte träffa F lika mycket som jag önskat. Verkligen sorgligt :(
Ha det absolut bäst...♥
Puss och kraaaaam

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0