2010 årets lista "F & V

Här listar vi årest största, sämsta, roligaste, floppar mm.
F = Så tyckte Frida
V = Så tyckte Viktoria

Enjoy! ♥



Årets vän:
F: Viktoria så klart!
V: FRIDA <3

Årets magar:
F: Taylor lautner & Kellan Lutz
V:Jag(hahahaha), Taylor och Kellan... Grr.

Årets sötaste sångare:
F: Greyson Chance
V: instämmer !

Årets skådespelare:
F: Robert Pattinson så klart!
V: Robert Hottie Pattinson

Årets skådespelerska:
F: Kristen Stewart
V: håller med !
Årets äckligaste dryck:

F: Kaffe cappuccino
V: typ "laffe" , kommer inte ihåg vad den egentligen hette. Jag och F tog olika.

Årets äckligaste fikabröd:
F: Drömmtårtan på Wienerkonditoriet
V: Blää, jag håller med.

Årets mest irreterande personer:
F & V: Våra underbara änglar till syskon :)

Årets fest:
F: Min födelsedagsfest!
V: Hm... året har ju varit långt, men troligen F´s fest.

Årets resa:
F: Resan till London!
V: Runt till mina släktingar :)

Årets sämsta lyssna-på-en-låt-för-att-bli-trött-låt:
F & V: In My Head - Jason Derulo

Årets skämt:
F: E det trångt här inne eller e det jag som e fet?
V: Luktar det äckligt här eller är det din parfym som luktar get?

Årets dag/ar:
F & V: 29-30 juni 2010 (när vi var och såg på Eclipse) 

Årets sorligaste låt:
F: En sång från hjärtat - Linn (som vann lilla melodifestivalen 2008)
V: Oj. Någon låt som det spelade på min låtsasfarfars begravning tror jag.

Årets Film:
F & V: Eclipse så klart!

Årets snyggaste killar:
F: Robert Pattinson och David Beckham & Andreas Thorkildsen
V: Robert, David, Andreas Thorkildsen och mååånga fler :)

Årets nagellack:
F: Rött och brunt
V: Lila, orange och brunt.

Årets nya bokserie:
F: House Of Night
V: Jajjemen !

Årets låtar:
F: Near To You - A fine frenzy & River Flows In You - Yiruma
V: Free falli'n - John Mayer, Near to you - A fine frenzy och många mer ... 

Årets bok:
F: (om jag får välja en) Eclipse (om jag får välja fler) The Twilight Saga
V: Ljudet av ditt hjärta/ Så länge vi båda andas

Årets kick:
F: Uppskjutet!!
V: Brr... Ja. Liseberg med F, uppskjutet och balder.

Årets bästa köp:
F: Oj! Jag och V gjorde många bra köp nu på mellandagsrean, men byxorna var la ändå bäst...
V: Hm.. köpt en del, men troligen byxorna :)

Årets TACK!:
F: Jag vill tacka alla underbara läsare, men även mina nära och kära, typ för att ni stått ut med mig, hahah!
V: Tack till absolut alla som jag känner för att ni är så jädra bra. Ha det bäst. Pöösss


Hoppas ni gillade allt nu då!
Ha ett bääästigaste slut på året och en grymmmm början på 2011! 

Kramar Frida och Viktoria <3


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0