RUBRIK !! "V

Hola Amigos !

Jess, idag är det måndag , och jag fick precis reda på att jag ska ha utvecklingssamtal halv 5 . Sen ska jag och Frida ut och jogga dååvaa . Haha , ja , vi får se hur det går . Har lite ont i halsen , så jag får ta det lugnt ...

Och imorgon fyller en liten tjej år , hon blir 14 ! Big steps ! =)
Jepp , i äm praauud .

Ska snart gå ner och hämta några kläder man kan jogga i . Usch, det ser ut som om det kommer börja regna , tråkigt . Fast ifs (i för sig) får man ju en ´dusch medans man springer . Nu rusade en tjej förbi i skinnjacka . F , jag hämtar geväret med en gåång ! ♥

Haha , jag har nåra as braiga nu alltså :

- Alkohol löser inga problem , men det gör inte mjölk heller .

- Livet är som en brustablett , det löser sig !

- Glöm dina bekymmer , imorgon kommer nya ...

- När något är surt som en citron , får du göra lemonad .


Haha , var tvungen att dela med maaj lite grannna .

Näpp , nu ska jag hämta upp kläderna..

SYL !
(see you later)

♥♥♥ PUSSAR FÖR FRIDA IMORGONNN ! ♥♥♥
hade de bäst på dagen med stort D .

Kraaaaams ♥
Ciaaao ♥♥♥♥♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: Tmormor

Alla dina kommentarer kommer jag att knycka, dom var ju JÄTTEBRA, tack för "lånet" kram från Tmormor

2010-04-26 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0