nu måste jag bestämma mig! "F

hejsan!

Jag har fortfarande inte bestämmt mig vad jag ska vara på min maskerad på lördag....! Jag måååste bestämma mig typ, nu?! usch! Vrf valde jag maskerad?? :/

Okej, here comes lite posetiva saker..
I dag har det vart kort dag =) och i morn slutar vi ju 2 ! gött... och så på freedag e vi lediga! (Y)

hmm. ja, jag skulle vilja säga att det händer mkt i twilight värden, men jag har dåligt med info, tyvär...

men vad sägs om en bild?? (a)

Här kommer en av mina favos iaf! <3

  den e från Eclipse ! <3

hm, ja, det var nog det från miig.

Puss o kram Fridaaa ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: Niklaskaisa

Your website is extremely interesting

2011-10-17 @ 07:57:18
URL: http://niklaskaisa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0