Lov! Och ny bok!"F

Hejsan allihopa!

Nu har vi lov! oh yeah-oh yeah!

hihi...
Första dagen på lovet händer...?? Inget för mig (vad jag vet ännu) men Vickan sitter i bilen på väg till sin mormor =) Dom ska vara där över helgen, mysigt...

Men i morn e det fullspäckat schema för mig!

Först ska vi till Tmormor och morfar och lilla Mio.
Sedan ska vi till Farmor och farfar, och ksk är Kussen Melker där, och hans mami och papi (Y)
Sedan ska vi till våra kompisar, (Caroline, Nicklas, Erik, Maja och Theodor,=Fam Borg/Karlsson) och det är inte bara våra 2 fam utan 2 till xD Fam Lihnell (Katrin, Robert, Fredrika och Evelina) och fam Andesson (Junette, Robert nr2, Filip och Ludvig)
Ja, det var några stycken... haha, det ska bli kul iaf, och så får vi se vad vi gör då... Käkar godis ksk? Ush, jag har en känsla som tyder på att jag kommer käka en hel del... Hihi, psst... jag har redan börjat, hur ska detta sluta? jag ksk får gå ända hem XD

Japp, i Twilight världen har det hänt en del. Steph ska släppa en ny bok, "The short second life of Bree Tanner." Det är en del av 3an (eclipse-ljudet av dit hjärta) där en av Victoria skapar en armé av nyfödda vampyrer för att döda Bella. Och en av de vampyrerna är Bree, hon gömmer sig när dom ska bråka med the Cullens, men dom hittar henne, precis innan Volturi kommer, så Carlisle säger att dom inte behöver döda henne om hon lovar att inte döda Bella...
Så, det är om Bree boken ska handla om.
Hon berättar om hur det är att vara en nyfödd och blodtörstig vamppyr, vilken man aldrig får veta eftersom Bella har sådan självkontroll.

Boken släpps 5 juni om jag inte minns helt fel. Och for varje såld bok går 1 dollar till röda korset i USA för att hjälpa alla i haiti b.la. Jätte bra ju. Men den kommer även att släppas på internett, så man kan läsa den inte kopiera den... =) Men vi köper den va Vickan? :)

 
Japp så ser den ut, den NYA BOKEN I THE TWILIGHT SAGA!


Kraaamar frida...

Joyeuses pâques tout le monde! ♥♥♥♥♥♥

(lista ut vad det betyder om ni kan!) XD


Kommentera inlägget här
Komentar från: Vickan

ofc !

2010-04-05 @ 15:39:36
URL: http://atwilightlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0